Info voor (nieuwe) WEBTREES gebruikers

Lees over het gebruik van de stamboom software
Gesloten
Gebruikersavatar
milo
admin
admin
Berichten: 43
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 16:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Info voor (nieuwe) WEBTREES gebruikers

Bericht door milo »

WEBTREES is een mooi genealogisch programma met vele mogelijkheden.
Het kan zijn dat het hierdoor in eerste instantie wat onoverzichtelijk overkomt.
Een goede leidraad voor het gebruik van WEBTREES is deze MANUAL

Op de stamboom wordt vanwege privacy wetgeving een filter toegepast. Alle informatie voor nog levende personen word afgeschermd.
Gebruikers die zelf voorkomen in de stamboom heb ik volledige toegang gegeven, zodat deze ook afgeschermde informatie kunnen bekijken.
Gebruikers die niet in de stamboom voorkomen hebben beperkte toegang tot de stamboom. Indien je een afstammeling bent van een persoon in de stamboom en wel volledige toegang wilt moet je contact met mij opnemen. Als je jouw gegevens wilt afschermen voor geregistreerde gebruikers kan je hierover met mij contact opnemen.

Voor de geregistreerde phpGedView gebruikers (oude stamboom software):
Helaas was het onmogelijk om alle gegevens van phpGedview naar het WebTrees te migreren.
Ik heb alle gebruikers overgezet naar het nieuwe programma; Om je account te activeren moet je een nieuw wachtwoord aanvragen.
Dit doe je op deze PAGINA, gebruik het email adres waarmee je bent geregistreerd in phpGedview. Indien het niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen kan je altijd contact met mij opnemen.
Gesloten