Nieuws update 11 januari 2021

Lees hier het laatste nieuws over de stamboom
Gesloten
Gebruikersavatar
milo
admin
admin
Berichten: 43
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 16:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Nieuws update 11 januari 2021

Bericht door milo »

De verhuizing van de website naar een andere server, is ook het moment om de website een grote update te geven.
Er is veel veranderd; van de vormgeving tot het gebruik van de software.
Veel onderdelen die op de oude website een eigen pagina hadden zijn ondergebracht onder het forum.
Dat zijn de nieuws pagina, het gastenboek, het foto album en het contact formulier.
Het online genealogie programma phpGedView is vervangen door WEBTREES, dit omdat de ontwikkeling van phpGedView al enkele jaren stilstond en er geen ondersteuning meer wordt gegeven.

Ik heb alle gebruikers van phpGedview gemigreerd naar WEBTREES; er moet echter wel een nieuw wachtwoord aangemaakt worden, als het goed is hebben alle gebruikers hierover een email ontvangen. Mocht je toch problemen ervaren dan kan je uiteraard CONTACT met mij opnemen.

De nieuwe website bestaat nu voornamelijk uit twee delen; de genealogie in WEBTREES en het forum op phpBB.
Op WEBTREES is een privacy filter actief; dat betekent dat voor gast bezoekers alle data van nog levende personen en grafisch matriaal is afgeschermd. Bij de registratie wordt gevraagd naar een familiare connectie, indien goedgekeurd door de beheerder, wordt er volledige toegang verleend tot de genealogie.

Voor een volledige werking van beide onderdelen is een registratie verreist. Ik adviseer voor beiden dezelfde login gegevens te registreren, zodat je maar één login en password voor de website hoeft te onthouden. De gegevens die je gebruikt voor de registraties zijn strikt persoonlijk en worden uitsluitend gebruik om in te loggen op de onderdelen van de website.

Alvast veel plezier gewenst op de website!
Gesloten